اسم گل و گیاه آپارتمانی

اسم انواع گل و گیاه آپارتمانی

اسم گل و گیاه آپارتمانی

اسم انواع گل و گیاه آپارتمانی

در این سایت اسم انواع گل و گیاه آپارتمانی و روش نگهداری از ان را بیان میکنیم. در این وبلاگ قصد داریم آموزش دهیم که چه گل اپارتمانی مناسب آنهایی که قصد خرید و نگهداری گیاهان آپارتمانی را دارند.

  • ۰
  • ۰

خرید نهال

خرید نهال

علاقه‌مندان به خرید نهال می‌توانند به سادگی با شماره ۰۹۳۵۳۳۶۶۶۳۲ تماس بگیرند و در مورد خرید نهال اطلاعات کسب کنند. به محض تایید و انتخاب نهال تیم پشتیبانی نسبت به ارسال اقدام خواهد کرد.

طراحی ساده و در عین حال جذاب فروشگاه اینترنتی سبزوانه و همچنین پاسخگویی سریع، انتخاب و سفارش محصول مورد نظر را برای کاربر بسیار ساده کرده است، این فروشگاه اینترنتی با هدف ارتقا دانش کاربران در زمینه گل،گیاه و انواع درختان به روزترین مقالات تخصصی را به انتشار می‌رساند. سبزوانه با معرفی و ارائه تازه‌ترین درختان و گیاهان، مرجعی تخصصی و قابل اعتماد برای کسب آگاهی و خرید مطمئن درخت و گل و گیاه تبدیل شده‌است و همه این ویژگی‌ها امکان یک تجربه خوشایند از خریدی آسان و مطمئن را برای کاربران این فروشگاه اینترنتی فراهم کرده‌است. تجربه‌ خریدی که درخور علاقه‌مندان به خرید درخت و گیاهان است.فروشگاه اینترنتی سبزوانه  با اخذ “نماد اعتماد الکترونیکی” از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت و معدن سعی در بالابردن اطمینان و امنیت مشتریان خود دارد.

نهال بن ۱۵ سانتیمتر، درخت بن ۲۰ سانتیمتر یعنی چه؟

بن درخت

بُن درخت

خیلی از سازندگان سوال می‌کنند “اقدام به ساخت ملک خود کردیم و به شهرداری مراجعه کردیم. اونجا به ما گفتن باید تعدادی درخت بن ۱۵ یا ۲۰ سانتیمتر تحویل دهیم و یا بکاریم.” مواردی زیادی هم مشاهده شده که درخت با بن‌های مختلف داخل ملک وجود دارد و منظور از بن درخت را نمی‌دانند.

منظور از بُن درخت محیط دور تنه درخت از محل خروج از خاک را گویند. در واقع چنان‌چه متر را دور تنه درخت قرار دهیم و اندازه گیری کنیم، بُن درخت بدست می‌آید.

به طور مثال نهال بن ۱۵ سانتیمتر تنه‌ای به اندازه دسته بیل دارد. 

چرا باید از سبزوانه درخت بخریم؟

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد درختی را خریداری کرده‌اید که پس از کاشت به دلایلی خشک شده باشد. قبل از خرید درخت باید چند نکته را در نظر بگیرید. مثل عاری از بیماری و آفت بودن، سالم بودن، تناسب میان ریشه و ظرف مورد نظر، انتخاب سایز مناسب، ریشه‌پر بودن و خیلی موارد دیگر. 

در تمام مراحل در کنار شما هستیم!

مشاوره انتخاب و خرید درختان به شما کمک می‌کند درخت مناسب و با کیفیت را انتخاب کنید. به طور مثال شما درختان بسیاری در ملک خود داشته‌اید و پس از اتمام عملیات ساخت برای جایگزینی نمی‌دانید باید چه درختانی جایزین کنید. تیم سبزوانه با مشاهده مدارک به شما کمبود درختان را اعلام می‌کند.

لازم نیست شما متخصص شناخت نهال باشید!

تیم سبزوانه تمام تلاش خود را می‌کند تا بهترین و مرغوب‌ترین درختان را جهت کاشت انتخاب و ارسال نماید.

با خواندن راهنمای خرید درخت می توانید نهال مناسب خود را انتخاب کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی