اسم گل و گیاه آپارتمانی

اسم انواع گل و گیاه آپارتمانی

اسم گل و گیاه آپارتمانی

اسم انواع گل و گیاه آپارتمانی

در این سایت اسم انواع گل و گیاه آپارتمانی و روش نگهداری از ان را بیان میکنیم. در این وبلاگ قصد داریم آموزش دهیم که چه گل اپارتمانی مناسب آنهایی که قصد خرید و نگهداری گیاهان آپارتمانی را دارند.

  • ۰
  • ۰

درباره آگلونما می‌خوام صحبت کنم. گیاه بسیار زیبایی که دارای برگ های ابلق است ومقاومت خوبی در برابر خشکی دارد.

به نیازها و خواستههای آگلونما توجه کنید!

آگلونما

1-نورمورد نیاز گیاه

نور کافی دور از آفتاب مستقیم مطلوب آگلونما است.

2-دما

در فصل  زمستان باید در داخل خانه با حداقل دمای قابل تحمل این گیاه تا ۱۵ درجه سانتیگراد است.

3-آبیاری گیاه

اجازه دهید در بین دو آبیاری سطح خاک گلدان خشک شود و سپس اقدام به آبیاری نمایید. زیرا آب زیاد باعث پوسیدگی گیاه می شود. در زمستان آب کمتری نیاز دارد.

4-خاک مناسب آگلونما

خاک مناسب آگلونما مخلوطی از خاک گلدان (خاک برگ، ماسه، کوکوپیت، خاک باغچه)  با قابلیت نفوذ در خاک و زهکشی مناسب است. کود مناسب در بهار و تابستان هر دو هفته یکبار نیاز به آبیاری توسط محلولی از این کود دارد.

5- تکثیر و ازدیاد این گیاه تکثیر و ازدیاد این گیاه از طریق برگ انجام میشود. بذرهای میوه را در حرارت ۲۷ درجه سانتیگراد در بهار می کارند. روش دوم به وسیله قلمه زدن است در بهار می توان قلمه هایی از ساقه گیاه گرفته و در مخلوطی از ماسه و کوکوپیت در دمای ۱۸ تا ۲۱ درجه ی سانتیگراد کاشت.

روش تقسیم بوته در بهار نیزمی توان با تقسیم ریشه گیاه شروع به تکثیر این گیاه نمود قابل توجه است که از نگهداری این گیاه اطراف شوفاژ و بخاری خودداری نمایید. برای پاک کردن برگها می توانید هر ماه آن را با آب پاشی توسط آب ولرم و تمیز کردن آن توسط ابر یا اسفنج کنید. شیره این گیاه سمی است و باید دقت کنید باعث سوزش پوست شما نشود. در صورت مصرف خوراکی موجب سوزش دهان لبها گلو و زبان میشود.

آگلونما

 

  • ۹۶/۰۹/۲۹
  • حسن فیروزی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی